Trashed denimjacket, Isabel Marant boots kopior, bältet från Chicy och ett vackert rött läppstift.
Uncategorized
Helsingfors
Åkte iväg till Helsingfors i torsdags kväll för att spendera en förlängd helg med kära vänner. Vi har ätit god mat, gått på stan och haft det trevligt. 
I lördags besökte jag och Maria Sandvikens torg som hade loppis. Outfits:
Nina (t.v) / Jeans / Cheap Monday, Wautsi, Top / Solid (omfixad herr t-pajta), Wautsi, Scarf, clutch & Jacka / Sisters Point, Wautsi, solglasögon / Monokel.
Maria (t.h) / Skjorta / köpt i Hong Kong, Leggings / BikBok, Skor / Diesel, Solglasögon / Ray Ban, Bälte / Guess.

Coola skor eller va? Dom fanns vid Zara, skulle gärna ha tagit hem dem men det förutsätter ju att dom är bekväma om man ska gå med dem och det var de tyvärr inte. Det blev med andra ord ingen skohandel. MEN köpte en långklänning som var som en dröm. DEN får ni se på bild en annan gång.
Armyvest
Sommar & Sol
Tänkte visa er lite sommarbilder och vad jag tycker att tillhör sommaren.
Att sitta på bryggan och läsa tidningar är avkopplande och riktigt sommarskönt. Att hänga i hamnen är inte heller fel, på sena kvällar är det extra fint där då man ser solen gå ner i havet.
Ett par snygga jeansshorts och en virkad väska till är en riktig sommarklädsel. Och vill man fynda finfina 2hand kläder så tar man förstås ett besök på kvällstorget på måndagar i Jakobstad.
Wanties
Här kommer lite bilder på saker jag gärna skulle kunna ha. Jag har fastnat för stilen på dessa smycken & väskan – jordnära och enkla men alldeles speciella ändå.

Bilderna kommer från www.kyssjohanna.se och den sidan kommer ni till om ni klickar här.
Cheap Monday Solgalsögon
Här kommer lite bilder på Cheap Monday solglasögon som vi har på Wautsi jyst nu. Gillar former och figur på alla dessa. Relativt enkla men coola, precis som cheap monday brukar vara!








