T-shirt / Cheap Monday, shorts / Rut m.fl.
Linne, shorts / Rut m.fl. Keps / New era
Massor av fint ramlar in till jobbet hela tiden. Jag är i himlen. Lite grann iallafall!
Det finns inte många killar som Andreas alltså. Super snygg stil. Så vill ni killar (och tjejer såklart) inspireras av Andreas så kolla in hans blogg här http://kanal5.se/andreaswijk.
Super snygga outfits och överlag inspirerande. Honom stor gillar jag!
Det har kommit in massor med fina kläder från Sisters Point till Wautsi nu. Den här klänningen (POY som den heter) är en skönhet med många färger och fin form, gillar den djupa ryggen också.


Imorgon öppnar vi ju vår Outlet i Shoe Shops gamla lokal nära Wautsi. Där finns en massa fina plagg till super bra priser. Här har ni några av mina favoriter. T.ex. detta kommer att finnas där. Nudie jeans, Sneaky Steves skor och t-shirten. Detta är några av alla fynd ni kan hitta där. Outleten är verkligen värd ett besök. Jag lovar er, ni blir inte besvikna!
Har spenderat hela dagen på villan i solen och värmen, helt underbart. Simmat och ätit smultron – sånt som hör sommaren till. I helgen skrev jag ju om min resa till Helsingfors och att jag fyndade en långklänning där – här får ni lite bilder på den.



Dagen avslutade jag med att åka iväg till syrrans i Jeppo för att färga och klippa håret. Lämnade kvar min egen utväxt men fyllde på med lite slingor i håret. Hon är så duktig och jag blir alltid lika nöjd!
