Vi har även ett part Cheap Monday jeans på – 50 %.
Och massor av snygga shorts på – 30 %.


På senaste tiden har jag fastnat för att använda herr kläder, har både Jeans och tröjor från herrsidan. Tycker det är kul att använda både och, här kommer lite bilder på outfits där jag blandat.

Jeans, bälte / Cheap Monday, herr från Wautsi. top från Zara.

Tröja / Cheap Monday, herr från Wautsi. Jeans / Cheap Monday, unisex, Wautsi.

T-skjorta / solid, herr från Wautsi. Kapade längden på den så den blev mera till en magpajta, klippte också av ärmarna. Jeans / Cheap Monday, unisex, Wautsi. Jeansväst / second hand.
Den här kjolen har jag nyligen köpt från wautsi. Den är av märket Rut.m.fl och är nu på rea, kostar enbart 9,95 ?. Tycker om mönstret och färgerna + att den har bra längd. Den finns även i färgerna gul/grå & svart/vitt. Väskan är ett nyinköpt loppis fynd.
Vill också påminna er om Wautsi´s Facebook kampanj (alla facebook gillare kan få 40 % rabatt på utvalda kläder i utbyte mot en kod) ni kan läsa mer om hur ni ska gå till väga här.