Herr Replay jeans -40% på vår Facebook gilla rabatt

Ville påminna om Wautsi´s Facebook kampanj som pågår hela sommaren. Vi väljer ut olika plagg i affären (från både dam och herr) som våra facebook fans kan få -40% rabatt på. Jyst nu har vi bland annat ett par riktigt snygga Herr Replay jeans på -40%.
För att få rabatten på dessa utvalda plagg så kan du gilla Wautsis Facebooksida. Då ni gjort detta så klickar ni in er på den här länken. Där nästan högst upp hittar ni en rabattkod som ni skriver av och visar då ni handlar ett av plaggen ni ser på bilden hos oss, på så sätt får ni -40 % på plagget. Vi byter plagg med jämna mellanrum.
Här är bilder på flera plagg som är på rabatt jyst nu på herrsidan. Tröja från Lyle & Scott, skjorta från Solid, Shorts från Cheap Monday.

Mixa dam och herr kläder

På senaste tiden har jag fastnat för att använda herr kläder, har både Jeans och tröjor från herrsidan. Tycker det är kul att använda både och, här kommer lite bilder på outfits där jag blandat.

Jeans, bälte / Cheap Monday, herr från Wautsi. top från Zara.

Tröja / Cheap Monday, herr från Wautsi. Jeans / Cheap Monday, unisex, Wautsi.

T-skjorta / solid, herr från Wautsi. Kapade längden på den så den blev mera till en magpajta, klippte också av ärmarna. Jeans / Cheap Monday, unisex, Wautsi. Jeansväst / second hand.

Sommarkjol

Den här kjolen har jag nyligen köpt från wautsi. Den är av märket Rut.m.fl och är nu på rea, kostar enbart 9,95 ?. Tycker om mönstret och färgerna + att den har bra längd. Den finns även i färgerna gul/grå & svart/vitt. Väskan är ett nyinköpt loppis fynd.

Vill också påminna er om Wautsi´s Facebook kampanj (alla facebook gillare kan få 40 % rabatt på utvalda kläder i utbyte mot en kod) ni kan läsa mer om hur ni ska gå till väga här.