Mina favorit accessoarer just nu!
Keps, massor av armband, klackar, etno bälte, rutig halsduk och boots.
Halsband med fjädrar och halsband med färger, kuvertväska i en härlig korall färg.
I slutet av förra veckan åkte jag och Karin iväg till Vasa på ett möte för ett kommande projekt. Kan inte ännu avslöja vad som är på gång, men inom en månad kommer projektet att vara officiellt.

Dagen började med ett kort möte på Wautsi, förberedelse inför träffen.

Efter mötet hann vi också med en kort stadsrunda och blev båda nya ägare till varsin iphone 4S (kul att kunna blogga “on the spot i framtiden”).
Det var hellt underbart väder i dag så det blev korv grillning vid fäboda. Älskar den här årstiden, man har hela sommaren framför sig! Nu blir det lite matlagning, skön söndagkväll till er alla.

Jannike / Kavaj, skärp 2nd hand / byxor, Wautsi / skor, blus, H&M

Karin / Kavaj, jacka, Cheap Monday / shorts, mbym / skjorta, vintage / smycken, Mint of Sweden

Ida / shorts, h&m / t-shirt, cheap monday / bomberjacka, cheap monday / skor / h&m

Nina / Polotröja, Sisters Point, Wautsi / Jeansväst, second hand / Hårsmycke, Zara / Jeans, bälte, Cheap Monday, Wautsi / Skor, Vagabond.