Cheap Monday / Ida

Här är en av mina favorit outfits från Cheap Monday SS12 kollektionen. Vida byxor + vit loose fit t-shirt.

Vida byxor i ett tunt lätt fallande material och t-shirt i en bredare modell. Älskar dessa!

Smyckena kommer också från Cheap Monday.

Alla kläder och smycken finns på Wautsi.

Veckans Outfit´s

Karin / Jacka/ Cheap Monday, Tröja/ Sisters Point , Skin byxor/sisters point , Väska/ Vintage, Halsduk/sister point, skor /dr.martins, smycken/H&M

Nina / Byxor, bälte & t-pajta / Cheap Monday, skor / Vagabond, smycke / handmade, Teneriffa

Ida / shorts / h&m, t-shirt / just female, jacka / cheap monday, skor / nelly

Jannike / Jacka, skojrta / Cubus,  hoodie, väst / Wautsi, keps / H&m, skor / CipCap


Cheap Monday / Outfits

Gula chinos matchat med en ljus denim skjorta, i vår får det gärna vara färg på byxorna.

Koboltblå chinos är snygga till en enkel tröja, väskan gör så att outfiten känns roligare.

Ett säkert kort: jeans + skjorta + sweater. Snyggt att jeansen har lite lösare passform.

Alla kläder är Cheap Monday och finns på Wautsi.

Sisterspoint snapshots

20120314-155109.jpg

Mintgrönt, rosa och blått var de färger som regerade i Sisterspoint kollektion.

20120314-155407.jpg

Snygga detaljer som spets, dragkedja i ryggen och randigt.

Idag var Sisterspoint till Wautsi och visade deras kollektion. Många godbitar fanns det och några av dem kommer att finnas på Wautsi inom två veckor. Så håll utkik!