Lite behind the scenes bilder från min iphone, tyvärr hade jag inte tid att ta bilder med min andra kamera. Kul att det kom så mycket folk! Det gick super bra och våra modeller var fantastiska. Bättre bilder kommer…
Genrepet är klart och outfitsen var grymma, nu väntar vi bara på morgondagen. Det kommer att bli kanon bra! Ni missar väl inte vår modeshow kl 19 på After Eight!?