Nu kör vi en het sommarkampanj på Wautsi för våra Facebook-fans.
För att delta i kampanjen gör ni följande. Gillar Wautsis Facebooksida. Då ni gjort detta så klickar ni in er på den här länken. Där nästan högst upp hittar ni en rabattkod som ni skriver av och visar då ni handlar ett av plaggen ni ser på bilden hos oss, på så sätt får ni -40 % på plagget. Vi byter plagg med jämna mellanrum, så de inte alltid är samma. Inte alls illa.
Efter idag är det semester för min del, ska bli riktigt skönt att bara vara. På min semester står det midsommarfirande på Åland, härliga grillkvällar med vännerna, lata dagar på stranden och att njuta av sommaren. Hoppas ni alla får en underbar sommar!
Sommaröppning och gårdsförsäljning. Det var vad som stod på Wautsis schema idag. Hur perfekt var det inte då att vi fick värsta sommarvädret också? Så bra. Nu ska vi hoppas att vädret håller i sig så vi får många soliga vackra dagar framöver.
För ett tag sedan köpte jag en vit kappa på Loppis för ynka 3 euro. Eftersom jag saknade en helvit kavaj så var denna kappa perfekt att fixa om och göra till en kavaj.
På bilden längst kan ni se hur man enkelt matchar den. En vit kavaj borde finnas i varje kvinnas garderob.