Titta vilka fina t-shirtar vi fått in till Wautis. De finns i färgerna silver, guld och svart. 19,95 ? kostar de. Rena rama rånet nästan!
Uncategorized
Favoriter!
Det har kommit in massor med snygga kläder, här provar jag några av mina favoriter. Enkla plagg som man lätt kan styla på olika sätt.
N.E.W.S
Här kommer lite bilder på nya kläder som finns vid Wautsi!

Stickad tröja (som är superskön på) från Rut.m.fl, den finns även i blått, rött och svart. Mörkgröna jeans från Cheap Monday.

Top från Sister´s Point, Jeans från Cheap Monday.
Mina senaste fynd
På måndag hade de torg loppis i Jakobstad i samband med Jakobs dagar som äntligen börjat. Efter jobbet tog jag mig en titt där. Det fanns så många fina saker som jag bara ville ha, men någonstans måste man dra en gräns. Man kan ju inte samla på sig en massa saker bara för att det är vackert. Eller hur?
Iallafall fick de här två sakerna komma med mig hem. Ett par sandaletter för 1 euro som jag bara älskar. Och en super snygg och rymlig väska för 2 euro. Jag storm gillar mönstret och materialet.
Att fynda 2hand är något av det kulaste som finns tycker jag.
Min semester

Hej på er, nu är jag tillbaka efter fyra veckors semester. Otroligt hur snabbt det går, men skönt har det varit. Efter lite ledigt är jag full med energi att börja jobba! Min semester spenderades på Åland, Helsingfors, Mässkär och med nära kära. Precis som det skall vara. Oj så mycket fint som kommit in till Wautsi så länge jag varit borta, härligt.
Jakobs dagar
Kul att Jakobs dagarna är här nu! Gick en sväng på stan idag, såg allt möjligt gott & fint..

Gick förbi outleten där Jannike jobbade idag, for sen iväg till Wautsi för att jobba med Karin. Vädret var ju fantastiskt så en bättre start på veckan kunde man inte önskat sig!





