Höst naglar!

I höst är jag sugen på mörka naglar, Chanel kommer ut med en ny super härlig färg som är en blandning mellan svart, grå och blå. Den färgen skall absolut inhandlas då den kommer ut i butik.

Sisters Point Electra

Har precis fått in en helt underbar grej till Wautsi, nämnligen “Electra” från Sisters Point. Den ser ut så här!

Perfekt att ha under toppar som dessa på bilderna nedan..

Love it! Topparna på bilderna är av märket Cheap Monday och finns också vid Wautsi.

Favoriter på Wautsi

Har samlat ihop lite outfits av mina favoriter som finns på Wautsi jyst nu.

Bild 1: Bomberjacka, Jeansshorts & tröja / Cheap Monday

Bild 2: Top & Jeansshorts / Cheap Monday

Bild 3: Klänning / Sisters Point, Halsband / Cheap Monday