



Alltid lika roligt då det byter säsong och nya trender kommer. Byxorna på sista bilden skulle jag göra mycket för att få, sjukt snygga! Priset är dock inte enligt min budget. Älskar att det kommer så mycket detaljer på kläderna i höst, paljetter, mönster, “broderier” och nitar. Snyggt att kombinera ett par mönstrade brallor till en enkel stickad tröja.
Uncategorized
Favoritplagget!
Har ett par nya jeans i garderoben som har blivit stor favorit! Dessa är av märket Cheap Monday och finns på Wautsi – nyinkomna! Kostarn enbart 50 ?, färg & form är helt perfekt! Dom har superskön stretch i sig också, så här ser dom ut.

Love is in the air!
Detail
Veckans outfits
Favoriter från Cheap Monday aw12
Cheap Monday Tany Dress
Är helt förtjust i denna klänning som finns vid Wautsi, av märket Cheap Monday. Gillar färgerna & stilen!










